BI Studios, het contentbureau van Business Insider Nederland, heeft op 12 november een gouden Grand Prix Content Marketing Award gewonnen voor de campagne Vodafone #Techtalks in de categorie B2B.

Dit is de tweede belangrijke onderscheiding voor de innovatieve B2B-campagne die ondernemers en decision-makers succesvol verbindt met de meest actuele trends in technologie, na de prijs die eerder deze maand werd gewonnen bij Content Marketing Awards

Creative Director Tim Swager BI Studios is verheugd met de nieuwe erkenning: Het winnen van goud bij de Grand Prix Content Marketing Awards onderstreept de impact en relevantie van #Techtalks in de wereld van B2B-contentmarketing. Deze prijs is een eerbetoon aan het harde werk van het hele team en de sterke samenwerking met Vodafone Business. Het inspireert ons om de lat voor content in de B2B-markt nog hoger te leggen.”

De Grand Prix Content Marketing Awards worden jaarlijks toegekend aan de beste contentstrategieën die gestructureerd zijn ingezet om concrete doelstellingen te behalen.

Voor Vodafone Business betekende dit een merktransformatie van telefonieprovider naar kennispartner in technologie, IT, en security voor ondernemers. Met de #Techtalks-campagne ontwikkelde BI Studios een strategie waarbij experts in slechts tien minuten inzicht gaven in actuele uitdagingen en oplossingen op het gebied van cybersecurity, AI, en digitale innovatie.

Met deze Award-winnende campagne heeft BI Studios niet alleen het bereik en de betrokkenheid onder de zakelijke doelgroep vergroot, maar ook succesvol de merkvoorkeur voor Vodafone als kennispartner versterkt.

LEES HIER meer over de mogelijkheden van BI Studios